1. Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів
буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.
2. Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про
школу, виявляй цікавість.
3. Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки
вони можуть скласти тобі імідж.
4. Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть
придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.
5. Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально
наближений до того, що носять учні у твоєму класі.
6. Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.
7. Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це
друзів.
8. Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.
9. Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що
сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.
10.
Про
ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за
допомогою, за порадою, діляться секретом.
1. Пям'ятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розумним,
навчись розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити
говорити, коли вже нічого сказати».
2. Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо
отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе
без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.
3. Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим,
навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них.
Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь
предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.
4. Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак,
порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння
розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.
5. Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку
мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання
письмової мови.
6. Мислення – найскладніша робота для людини. Для її
виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять,
спостережливість.
Немає коментарів:
Дописати коментар